Hannes Võrno reklaam viis MMSi müüginumbrid lakke? (1)

Vahur Joa
, Reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hannes Võrno esitab pärimusmuusika aidas uurimuse "Kuidas iseendaga tülli minna.
Hannes Võrno esitab pärimusmuusika aidas uurimuse "Kuidas iseendaga tülli minna. Foto: Elmo Riig / Sakala

Kui veel tänavu teises kvartalis oli MMSi ja DMSOd müüva Living Minerals OÜ käive 20 000 eurot, siis kolmandas kvartalis hüppas see juba 108 000 eurole.

Samasse aega jäi Hannes Võrno saade Tallinna TVs, kus ta neid aineid hoogsalt reklaamis. Võrno saate tulemusel kasvas ka MMSi kasutajate salajane Facebooki grupp mitme tuhande kasutaja võrra. Kas just Võrno reklaam on Living Mineralsi käibenumbrite mitmekordse kasvu taga, ei ole võimalik sada protsenti kinnitada.

Living Mineralsi omanik ning ainus juhatuse liige Merili Kukuškin, üks MMSi peamisi propageerijaid, Postimehe küsimustele vastata ei soovinud.

Krediidiinfo andmete kohaselt registreeriti Living Minerals OÜ 20. septembril 2016. aastal. Ettevõte tegutseb peamiselt hulgi- ja jaekaubanduses ning selle põhitegevuseks on jaemüük posti või interneti teel.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles