Lasteabi nõuandetelefon on saanud ligi 10 300 kõnet

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Lasteabi nõuandetelefon on ligi kolme tegutsemisaasta jooksul saanud peaaegu 10 300 kõnet.

Kokku ehk tunamullu, mullu ja tänavu esimese üheksa kuuga on kõnesid olnud 10 281, ütles sotsiaalministeeriumi pressiesindaja Helena Nõmmik BNSile. Tänavu esimese üheksa kuuga on numbril 116 111 teenindatud 2524 kõnet.

Peamised probleemid on vanemate lahutuse korral tekkivad erinevad lastega seotud probleemid, samuti teismeliste ja vanemate vaheline suhtlus ning kolmanda murena hooletusse jäetud lapsed.

Kõnedele numbril 116 111 vastatakse ööpäevaringselt seitsmel päeval nädalas ja internetinõustamine toimub iga päev kella 9-21.

Sotsiaalministeerium käivitas lasteabi nõuandetelefoni Eestis koostöös OÜga Arstlik Perenõuandla 1. jaanuaril 2009.

Numbril 116 111 helistades saab küsida lastele ja lastega seotud täiskasvanutele vajalikku infot ja nõu ning vajadusel pakutakse ka esmast kriisinõustamist. Telefonile helistamine on tasuta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles