Martin Helme kirjutas kuluhüvitistesse sotsiaalmeediakampaaniaid Ülevaade kuluhüvitistest

jaga E-post prindi artikkel saada vihje loe ja lisa kommentaare
  • Paberites on poliitkampaania nimeks saanud valijate teavitamine.
  • Facebooki-postituste võimendamisele kulus Helmel kokku 730 eurot.
  • Kaarel Tarandi sõnul ei tohiks valijatega suhtlemisele kuluda maksumaksja raha.

Martin Helme riigikogus 

FOTO: MIHKEL MARIPUU/PM/SCANPIX BALTICS

Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna fraktsioonijuht Martin Helme on kasutanud võimalust raha eest oma sotsiaalmeediaedule hoogu anda – postituste võimendamise kulud on ta lasknud kanda kuluhüvitistesse, nagu selgub äsja riigikogu kantseleis kokku pandud kuluhüvitiste dokumentidest.

Nädala alguses kirjutas Postimees, kuidas EKRE oma sotsiaalmeedia kogukonda kasvatab ning kuidas just nende sõnumid teistest hoogsamalt valijateni jõuavad.

Kui inimene loob endale Facebookis ettevõtetele mõeldud lehe, võib ta lasta sealset sisu võimendada – ikka selleks, et see jõuaks rohkemate inimesteni. See ei ole aga tasuta.

Ostetud tähelepanu

2017. aasta novembri lõpus avaski Martin Helme Facebookis just sellist tüüpi omanimelise lehe, mida eile lõunaks jälgis 4349 inimest. EKRE algatatud hümni seaduse eelnõu puudutavat postitust märtsi keskpaigast on Helme Facebooki lehel keskmisega võrreldes palju rohkem meeldivaks märgitud, jagatud ja kommenteeritud. Märtsi lõpust alates sai hoo sisse kaks suuremat kampaaniat Facebookis ja populaarse platvormi teises kanalis Instagramis.

Tagasi üles