Tallinna abitelefon läheb aastas linnale maksma 2,6 miljonit

Urmas Seaver
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pildil on Tallinna abitelefoni 1345 töötaja.
Pildil on Tallinna abitelefoni 1345 töötaja. Foto: Liis Treimann

Tallinna linnavõim eraldab tänavu 2,68 miljonit krooni abitelefoni 1345 töö jätkamiseks, mullu helistati seejuures abitelefonile 65 352 korda.

Kõige rohkem, 7775 helistamist oli novembris ja kõige vähem, 4736 helistamist oli puhkuste tippajal juulis, teatas Raepress.

Kõige rohkem vajati mullu üldist linnainfot ja helistajad oli kokku 10 593. Teiseks populaarseim valdkond oli linna transport ja selleteemaliste küsimustega pöörduti abitelefoni dispetšerite poole 9483 korda.

Tallinna liikluskorraldusega seonduvate probleemide pärast helistati abitelefonile 7907 korda.

«Lisaks abitelefoni rahastamisele eraldab Tallinn Põhja-Eesti Päästekeskusele 800 000 krooni varajase hoiatuse süsteemi arendamiseks, mis on mõeldud vabatahtlike reservpäästerühma rahaliseks toetamiseks ja kriisireguleerimise alase koolituse läbiviimiseks,» märkis Tallinna abilinnapea Deniss Boroditš.

Ühtlasi jätkab linn ka 2007. aastal alustatud projektide «Eakate häirenupp» ja «Õlireostuse seire anduritelt» arendamist.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles