Postimees Grupp loobus Vene kanalite reklaamimüügist

Kuvatõmmis Pervõi Kanali uudislõigust.

FOTO: Internet

Postimees Grupp loobus lepingust, millega plaaniti üle võtta BMA Estonia OÜ vahendatavate Vene telekanalite reklaamimüük. Postimehe toimetuse vastuseisu tõttu otsustati sellega mitte edasi minna, sest see seaks kahtluse alla lehe usaldusväärsuse.

BMA Estonia OÜga sõlmitud leping tekitas Postimehe ajakirjanikes küsimusi, kuna Kremli propaganda vahendamise poolest tuntud PBK reklaamist tulu saades muutuks haavatavaks ajakirjanike teemakäsitluse Venemaa mõjutustegevusest ja propagandast.

Postimehes Venemaa mõjutustegevusest ja propagandast mitmeid põhjalikke käsitlusi kirjutanud uuriva ajakirjanduse juht Holger Roonemaa ütles toona plaanist kuuldes, et tema jaoks oli see uudis ehmatav, sest vaenuliku propaganda levitamine telekanalites on Eesti jaoks tõsine oht.

Postimees Grupi juhatuse esimehe Andres Kulli sõnul aktsepteeriti toimetuse seisukohta ning selle otsusega tuldi toimetusele vastu. «Toimetus nägi ohtu oma usaldusväärsusele ja kuna meile on oluline toimetuse vabadus, otsustasime loobuda,» ütles Kull.

BMA Estonia OÜ vahendab nelja kanalit: First Baltic Channel Estonia (PBK), NTV Baltic Estonia, REN-TV Baltic Estonia ja DOM Kino. BMA Estonia kuulub Baltic Media Alliance kontserni, esindades Eestis 25 telekanalit, venekeelset nädalalehte «MK-Estonia» ja OTT TV lahendust «TVDOM.TV». Kremli-meelsusega on silma paistnud eelkõige telekanal PBK. 

Tagasi üles