Päevatoimetaja:
Marek Kuul

WRC-isad, ärge tehke võidusõidusarja viga!

Copy
Autoralli MM-sarja tulevik pakub palju kõneainet, selle üle on huvitav arutleda.  FOTO: Sander Ilvest
Autoralli MM-sarja tulevik pakub palju kõneainet, selle üle on huvitav arutleda. FOTO: Sander Ilvest Foto: Sander Ilvest

Autoralli MM-sarjas hakkavad 2022. aastal puhuma uued tuuled, sest kasutusele võetakse hübriidtehnoloogia. Samm on möödapääsmatu, kuid tekitab küsimusi.

Nagu ütles M-Spordi tiimipealik Richard Millener mullu Rootsi rallil, vajab MM-sari loodussõbralikumaid masinaid, sest autosport ja -tootjad liiguvad selles suunas. Tuleb ju meeles pidada, et ralli kõrgeim võistlus on tehastele suures osas turundushoovaks. Milleks reklaamida üht tehnoloogiat, kui tööstus liigub teises suunas.

Rahvusvahelise Autoliidu (FIA)rallibossid on avaldanud lootust, et uus ajajärk tekitab rohkem tehasetiime. Kui uskuda Jaapani meediat, kaalub Subaru liitumist väga tõsiselt ning see valmistab vaid rõõmu.

Aga. M-Spordi omanik Malcolm Wilson (pildil) lausus üle-eelmisel nädalal, et hübriidtehnoloogiaga WRC-autod maksavad umbes miljon eurot. «Need on liiga kallid ning see läheb ralli DNAga vastuollu. R5-autod maksavad umbes 190 000 eurot. Mind paneb muretsema rallispordi tulevik – vahe WRC ja WRC2 vahel läheks noortele sõitjatele liiga suureks,» lausus ta.

Kuidas raha säästa?

Tagasi üles