Panga kaudu saab taas rahvaloenduskeskkonda siseneda

Merike Teder
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rahvaloenduse internetikeskkonda sisenemise aken
Rahvaloenduse internetikeskkonda sisenemise aken Foto: Internet

Rahvaloenduskeskkonna suure koormuse tõttu oli täna ennelõunal panga kaudu autentimine ajutiselt häiritud, kella 13 paiku probleem lahendati.

Kella 13 ajal sujus pangalinkide kaudu autentimine taas, kuid keskkonda sisenemise koormusnäidik oli punasel ehk näitas seda, et kasutajaid on väga palju ning süsteemi töö võib olla häiritud või aeglane.

Rahvaloenduse pressiesindaja Karin Volmer selgitas, et panga kaudu sisenemise võimalikkus sõltus koormusest. «Kui koormusnäidik on üle rohelise [ehk kollasel või punasel alal – toim], siis on panga kaudu sisenemine häiritud. Praegu tegeletakse sellega, et koormustaluvust suurendada,» ütles ta kella 12.30 ajal.

Probleem oli selles, kui kiiresti keskkond saab inimese autentimisel pangalt vastuse. Kui päringuks kulus liiga palju aega, tekkis suure koormuse puhul takistus. Seetõttu pikendasid pangad autentimisaega. Muidu on kollane värv täiesti sobilik keskkonda sisenemiseks, kuid vahepeal õnnestus see vaid ID-kaardi või mobiil-IDga.

Samuti polnud veel kõigil pankadel otselingid e-teenuste alla lisatud, ehkki täna hommikust alates pidid need töötama.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles