Kataklüsmid ja jubedused: viis pandeemiamängu arvutile või konsoolile

Peeter Helme
, ajakirjanik
Copy
«A Plague Tale: Innocence»
«A Plague Tale: Innocence» Foto: Kaader videomängust

Kataklüsmid ja jubedused kõditavad fantaasiat ja annavad võimaluse arutleda inimloomuse üle äärmuslikes oludes. Katastroofikirjeldused on omaette žanr nii kirjanduses kui filmikunstis ja paari viimase aastakümne vältel on üha populaarsem ka apokalüptiline ulme videomängudes.

Kataklüsmid ja jubedused kõditavad fantaasiat ja annavad võimaluse arutleda inimloomuse üle äärmuslikes oludes. Katastroofikirjeldused on omaette žanr nii kirjanduses kui filmikunstis ja paari viimase aastakümne vältel on üha populaarsem ka apokalüptiline ulme videomängudes. Ühe alamrühma moodustavad mängud, kus kandev roll on pandeemiatel, epideemiatel ja nende mõjul. Peeter Helme annab väikese ülevaate videomängudest, kus mängijal tuleb rinda pista viirusepuhangute või nende tagajärgedega.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles