Spordikröösuse prohmakas (1)

Erik Aru
, BNSi ja Postimehe majandustoimetuse juht
Copy
Are Altraja
Are Altraja Foto: Elmo Riig / Sakala

Samal ajal kui valitsus manitseb inimesi koju jääma, tegi spordi- ja vabaajakaupu müüv kaupluste kett Sportland kampaania, mis tõi nad kauplustesse. Selge, et pea kõigi kaupmeeste käive on kriisiolukorras drastiliselt langenud. Me oleme aga selles olukorras kõik koos ja inimeste tervis peab üles kaaluma kõik teised huvid.

Korraldades kriisi ajal kampaania ka oma füüsilistes poodides, demonstreeris Are Altraja (49) juhitav Sportland võimetust vaadata olukorda empaatilise mätta otsast. Kui avalikkus Sportlandi häbiposti naelutas, ütles ettevõte pärast esialgset segadust tagantjärele kõiki õigeid asju. Et plaanitud oli paremini, kui välja kukkus.

Ent kripeldama jääb, kuidas paljud ei suhtu ohuolukorda piisavalt tõsiselt enne, kui nende peale valgusvihk asetada. Siis on ebamugav küll, aga võib olla juba hilja. Kui nii käitub suur hulk inimesi, siis on lauskarantiin ainus lahendus.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles