Koroonakriisi superstaar pani Microsofti põlved värisema

Tõnis Oja
, majandusajakirjanik
Copy
Zoomi börsidebüüdi kellahelistamine Nasdaqi börsil täpselt aasta tagasi 18. aprillil.
Zoomi börsidebüüdi kellahelistamine Nasdaqi börsil täpselt aasta tagasi 18. aprillil. Foto: Kena Betancur/AFP

Microsoft on hakanud Zoomi videokonverentsitarkvara turul konkurendina tõsiselt võtma.

Microsoft on viimase kümmekonna päeva jooksul juba kaks korda väljastanud teateid oma koosoleku- ja koostöötarkvara Microsoft Teams populaarsuse kohta. Eelmisel teisipäeval teatas tarkvaragigant, et püstitas 31. märtsil kasutusminutite arvu rekordi, mis ulatus tol päeval 2,7 miljardi koosolekuminutini. Seda on 200 protsenti rohkem kui kaks nädalat varem. Lisaks teatas ettevõte, et videoseansside arv platvormil kasvas märtsis enam kui 1000 protsenti.

Kolm päeva varem saatis hetkel maailma kõige väärtuslikum ettevõte välja teate, milles toonitas Teamsi turvalisust. Ehkki kummaski teates Zoomi ei mainitud, on see muutunud videokonverentside üldnimetuseks ning Zoomist on saanud ettevõte, kellega kõik teised peavad võistlema.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles