Tartu Miina Härma gümnaasiumi klassiõpetaja Merle Sasi peab hakkama vanemõpetaja ametijärku uuesti taotlema, sest viie aastaga see lihtsalt aegub. Pikk bürokraatlik protsess algab uuesti nullist. «Kas saab tõesti öelda, et viie aasta jooksul on mu oskused mandunud, et arengut pole toimunud?» küsib ta.
Tartu Miina Härma gümnaasiumi klassiõpetaja Merle Sasi peab hakkama vanemõpetaja ametijärku uuesti taotlema, sest viie aastaga see lihtsalt aegub. Pikk bürokraatlik protsess algab uuesti nullist. «Kas saab tõesti öelda, et viie aasta jooksul on mu oskused mandunud, et arengut pole toimunud?» küsib ta. Foto: Sille Annuk

Merle Sasi oli kolm aastat juhtinud Eesti koolilaste koostööd kuue ­Euroopa riigi eakaaslastega, aga kui ta püüdis seda märkida dokumentidesse, millega taotleda vanemõpetaja staatust, pidi ta pettuma.

Kommentaarid
Copy