Suure koroonavõitja aktsia tõusis börsil lendu

Liina Laks
, reporter
Copy
Zoom suutis teises kvartalis kasvatada oma müügitulu 663 miljoni dollarini.
Zoom suutis teises kvartalis kasvatada oma müügitulu 663 miljoni dollarini. Foto: CARLO ALLEGRI/REUTERS

Kui märtsis maailm järk-järgult karantiini pandi, lõi laineid videokõneteenus Zoom, mille abil kontorirahvas omavahel ühendust sai pidada. Nüüd avaldas ettevõte tulemused, mis ületasid suurelt analüütikute ootusi.

Zoom suutis teises kvartalis kasvatada oma müügitulu 663 miljoni dollarini – kõige optimistlikumad analüütikud olid müügituluks ennustanud 500 miljoni dollarit. Kasv möödunud aasta sama ajaga võrreldes on tubli 355 protsenti.

Enda andmeil on Zoomil 370 000 äriklienti, sealjuures 988 neist ostab firmalt teenuseid aastas enam kui 100 000 dollari eest. Äri­klientide arv kasvas Zoomi andmeil aastaga ligi 460 protsenti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles