Maanteeinfot saab edaspidi koroonakriisist tuttavalt lühinumbrilt

Toimetas Carl-Robert Puhm
Copy
Häirekeskuse koroonatelefon on punane: infotelefonil 1247 helistatakse ligikaudu 1500 korda ööpäevas. 
Häirekeskuse koroonatelefon on punane: infotelefonil 1247 helistatakse ligikaudu 1500 korda ööpäevas. Foto: Häirekeskus

Alates 1. jaanuarist 2021 on maanteeinfo uus telefoninumber 1247.

«Liigume suunas, et inimestel oleks abi vajades võimalikult vähe vaja telefoninumbreid meeles pidada,» selgitas maanteeameti teehoiudirektor peadirektori ülesannetes Raido Randmaa. «Seetõttu läheme senise numbri 1510-ga juba inimestele tuttavaks saanud telefoninumbri 1247 alla.»

Uuele numbrile üleminek võtab aega ning esialgu toimivad paralleelselt mõlemad numbrid. Numbrile 1247 on helistamine tasuta. Kõnesid võetakse vastu eesti, vene ja inglise keeles.

«Tegelikult võtavad juba praegu 1510 kõnesid vastu samad häirekeskuse töötajad, kes vastavad ka numbrile 1247, mistõttu üleminek uuele numbrile vastuvõtjate poolelt on kindlasti sujuv,» lisas Randmaa.

Häirekeskuse peadirektor Kätlin Alvela sõnul on 1247 juba praegu väga populaarne lühinumber. «Oleme alates märtsist vastanud riigiinfo telefonil 1247 enam kui 100 000 kõnele. Häirekeskuse teenindatavad teised lühinumbrid 1313, 1524 ja 1510 teenindavad aastas ligi 55 000 kõnet. Hea meel on tõdeda, et märtsis avatud riigiinfo telefon 1247 on avalikkuse poolt hästi vastu võetud.»

Maanteeinfo telefonile saab edastada infot riigiteedel esinevate probleemide kohta. Näiteks kui teel on liiklustakistus, tee on määrdunud (sõnnik, muld, liiv jms), teel on liiklusohtlikud augud, kruusatee on halvas seisukorras, tee on libe või lumme tuisanud jne. Rohkem infot leiab siit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles