Eesti firma lõikas kasu huulepulgaindeksilt

Liina Laks
, reporter
Copy
Terje Eichelmanni sõnul toimub ligi kolmandik Tradehouse’i müügist praegu e-keskkonnas, kuid see trend kasvab.
Terje Eichelmanni sõnul toimub ligi kolmandik Tradehouse’i müügist praegu e-keskkonnas, kuid see trend kasvab. Foto: Elise Ellermaa/tradehouse

Üks Eesti möödunud aasta suuremaid tehinguid oli Avo ja Angela Kivimaa Tradehouse’i müük investeerimisfondile BaltCap. Nüüd on firma uue juhi saanud ning tahab veebipoes maailma turge vallutada.

Tradehouse OÜ verivärske juht Terje Eichelmann rääkis Kuku raadio saates «Majandusruum», et investeerimisfondi BaltCap ootus ongi firma laienemine. Firma, mis tegeleb juba ligi kaks aastakümmet ilutoodete sissetoomisega, on end peale Eesti ka Skandinaavia ja Soome turule pressinud, kuid nüüd on kavas laieneda veebipoodidega ka mujale maailma. Tradehouse’i fookuses on professionaalsed hulgikliendid, aga veebipoodide kaudu jõutakse ka jaeklientideni. Koduturg on siiani Eesti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles