Mart Soonik: head tähelepanutööstust meile kõigile!

Mart Soonik
, TLÜ BFM kommunikatsioonijuhtimise lektor, MSMedia OÜ
Copy
Mart Soonik
Mart Soonik Foto: Karen Härms

Nii ajakirjanikud kui suhtekorraldajad teenivad ühiskonna huve ja vajavad tööks samu oskusi, mistap nende koos õpetamine bakalaureuseastmes pole kuidagi taunimist väärt, kirjutab Tallinna Ülikooli Balti filmi, meedia ja kunstide instituudi kommunikatsioonijuhtimise lektor Mart Soonik.

Ma mõistan täiesti nimekaimu frustratsiooni, kui ajakirjaniku abistamise asemel on tema toimetuse liikmeid jooksutatud, lollitatud ja ausate vastuste asemel hämatud, aga kõik väited ei ole peatoimetaja Mart Raudsaare arvamusloos «Kuub pole hommikumantel» (PM 5.02) minu arvates õiged. Peamiselt esile tõstetud tees on vale. Artikkel tekitas elava diskussiooni meie erialaorganisatsiooni näoraamatu lehel, mistõttu olen siin allpool kasutanud tsitaate ka teistelt kolleegidelt.

Suhtekorraldaja eesmärk ei ole tõde ilustada. Vastupidi. Selgelt ja varakult välja öeldud negatiivne sõnum teeb igale organisatsioonile mitu korda rohkem head kui peitu pugemine ja keerutamine. Jah, suhtekorraldaja suhetes ajakirjanikega tõmbab tähelepanu oma organisatsioonile olulistele teemadele, räägib heast tööst, mida teeb tema esindatav, tõlgib muidu raskesti mõistetavat spetsialistide teksti avalikkusele arusaadavasse keelde ja aitab ajakirjanikku tõe väljaselgitamisel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles