Turetski: reisifirmade must nimekiri aitab eelkõige reisijat

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Kuna sel nädalal avaldatud reisifirmade must nimekiri tekitas palju elevust nii ettevõtjate kui tarbijate seas, palusime selle mõtet selgitadat tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhatajat Hanna Turetskil.


Turetski rääkis, et musta nimekirja kannab tarbijakaitseamet need reisifirmad, kes ei esita õigeks ajaks pakettreiside müügiaruannet. See tuleb esitada iga kvartali lõppedes järgmise kuu 20. kuupäevaks. Aruande esitamine on turismiseaduse järgi kohustuslik kõikidele reisiettevõtjatele ja see koosneb eelmise kvartali müügitulemustest ja uue kvartali prognoosidest.

Nende andmete alusel saab tarbijakaitseamet hinnata ettevõtte rahaliste vahendite piisavust. Samuti saab seeläbi vaadata, kas eelmiseks kvartaliks prognoositu on vastavuses müügitulemustega ning kas ettevõtja on täitnud turismiseadusest tulenevat kohustust hinnata oma tagatise suurust ja seda vajaduse korral suurendada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles