Sinilillekampaania tunnustab kaitseväe ja Kaitseliidu veterane

BNS
Copy
Sinilillekampaania
Sinilillekampaania Foto: Kristjan Teedema

1. aprillil algab kaheksas sinilillekampaania «Anname au!», millega kutsutakse kaitseväe ja Kaitseliidu veteranide tunnustamiseks kandma sinilillemärki.

Sinilillekampaania väärtustab tervisesporti ning ka sel aastal kutsub kampaania üles osalema Veteraniväljakutse jooksul. Kuna piirangute tõttu on rahvakogunemised keelatud, toimuvad Sinilillejooksud virtuaalselt ning traditsioonilist kontserti Veteranirock näeb ETV2 vahendusel.

MTÜ Eesti Vigastatud Võitlejate Ühing (EVVÜ) juhatuse esimees Enn Adoson: «Olenemata praegusest keerulisest ajast riigis, on veteranid alati tunnustamist väärt. Sarnaselt eelmisele aastale on enamus kampaaniast virtuaalne, kuid loodame väga, et järgmisel aastal saame teha jälle rahvaüritusi. Seniks aga kutsume inimesi üles kandma sinilille ja osalema veteraniväljakutses!»

Seekordne sinilillekampaania kutsub veteranidele au andma olles üksinda aktiivne. Saab osaleda veteraniväljakutses, kus tuleb joosta üldfüüsilise testi distants ehk 3,2 kilomeetrit ning jäädvustada see fotona või videopildis, laadida üles saadud tulemus ja jagada seda sotsiaalmeedias kasutades teematrelle #veteraniväljakutse ning seejärel võiks nimeta järgmised kolm sõpra, kes võiksid samuti väljakutsest osa võtta.

Kõik, kes soovivad oma tulemusega osaleda ka võistlusel, saavad end virtuaaljooksule registreerida «Anname au!» veebilehel.

Lisaks sinilille virtuaaljooksule kutsub sel aastal toetajapartner Half An Hour Power üles osalema terve kuu kestval sinilillerännakul, mille 10-eurosest osalustasust kaks eurot läheb kampaania toetuseks. Osalejad liiguvad vastavalt läbitud treeningkilomeetritele interaktiivsel Eesti kaardil, külastades kaitseväe üksusi.  

Sel aastal kogutakse annetusi, et toetada veterane, nende lähedasi ning tervishoiu- ja spordivaldkonda laiemalt. Sinilille sümboolika müügist saadava tuluga aidatakse Narva haiglal soetada vajalikke seadmeid, MTÜ Peaasjal jätkata tegevust vaimse tervise edendamisel, Viljandi linnal rajada välijõusaali ning Eesti Invaspordi Liidul edendada erivajadustega inimeste sporti.

Kampaania kestab 1. aprillist kuni 30. aprillini. Antud perioodil saab sinilillesümboolikat soetada ja seeläbi annetust teha mitmetes müügipunktides, sealhulgas kontaktivabalt. Sinilille saab soetada Selveri, Apotheka, PetCity või Apollo e-poest kulleriga koju tellides. Koostöös Itella Smartpostiga saab kampaaniatooteid soetada tellides toote otse postiautomaati www.annameau.ee kodulehelt. Hädavajadusel poode külastades on võimalik sinilill ka oma ostukorvi lisada Selveris, Apotheka apteekides, PetCity poodides ning R-kioskites.

Sel aastal liitub «Anname au!» kampaaniaga ka üle 160 Apotheka kaubamärki kasutavat apteeki üle Eesti ning Apotheka e-apteek, mis suurendab oluliselt sinilillemärkide müügikohtade arvu. Apotheka frantsiisi juhtiva Marika Pensa sõnul on apteegid väheseid asutusi, mis saavad piirangute ajal oma uksed lahti hoida ja rinnamärke müüa. «Apothekal on väga suur rõõm aidata inimestel meie veterane toetada,» ütles Pensa. Lisaks Apotheka frantsiisiketi apteekidele saab sinilillemärke soetada ka Magnumi gruppi kuuluvates PetCity lemmikloomapoodides ja PetCity e-poes.  

Kõikjal Eestis aitavad sinilillesümboolikaga toodete müügiga annetusi koguda piirangute tingimustele vastavalt Naiskodukaitse vabatahtlikud.

Sinilillekampaaniat viib läbi MTÜ Eesti Vigastatud Võitlejate Ühing koostöös Naiskodukaitsega. Oma panusega aitavad kampaania õnnestumisele kaasa kaitseministeerium, kaitsevägi, Eesti Kaitseväe Veteranid MTÜ, Selver, Apotheka, PetCity, R-kiosk, Myfitness, Karupoeg Puhh, Milrem LCM, Threod Systems, BAE Systems, Nord Arms, Semetron, MARU Ehitus, Tactical Foodpack, Half An Hour Gives Me Power, Eesti Võrkpalli Liit, Eesti Jalgpalli Liit, Eesti Korvpalli Liit,  Fendernet, Digitrükk, Itella Estonia, FC Flora, FC Kuressaare, Swedbank Telia ja Minilaod.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles