Kaido Höövelson promob Aasias hasartmänge (2)

Margus  Martin
, reporter-toimetaja
Copy
Kaido Höövelson värskelt vändatud reklaamklipis.
Kaido Höövelson värskelt vändatud reklaamklipis. Foto: Kaader videost / Youtube.com

Maailma kolmekümne edukama operaatori hulka kuuluva Coingaming Groupi sõsarfirma Heathmont Group väntas äsja Tallinnas reklaamklipi, milles lööb kaasa endine profisumotor ja praegune riigikogulane Kaido Höövelson.

Aprilli lõpus Noblessneri sadamalinnakus üles võetud klipis reklaamib Höövelson krüptovaluutal põhinevat mängu, mida mängides on võimalik võita mitu Tesla elektriautot.

Videoski muutub hiiglasekasvu mehe istumise all olev vana Moskvitš võidu järel ühtäkki uhiuueks Teslaks.

Kaido Höövelson märkis, et Heathmont Group tegi talle ettepaneku hakata brändisaadikuks ja klipis kaasa lüüa, kuna mainitud firma tegutseb peaasjalikult Eestis. Höövelson on igati sobiv persoon, kuivõrd ta kõnetab väga edukalt Aasia inimesi.

Kuigi maailma esimese ja suurima krüptovaluutadel põhineva operaatori sõsarfirma esindus asub siinmail, on sedasorti hasartmängud Eestis teatavasti keelatud. Nii näebki nimetatud reklaami üksnes välismaal.

Ettevõte paneb õla alla paljudele spordiga seotud ettevõtmistele. Nimekatest jalgpalliklubidest tehakse koostööd näiteks Londoni Arsenali ja Southamptoni klubiga.

Jaapanis arvukates telereklaamides, aga ka seal tehtud filmides, seriaalides, telesõudes ja teatrietendustes kaasa löönud Kaido Höövelson tähendas, et ettevõttel on Aasias väga palju kliente, mistõttu mõlgutatakse juba järgmiste reklaamide mõtteid. «Tulekul on veel kaks-kolm projekti,» nimetas ta.

Coingamingi ja Heathmonti eestvedajast, Eestis pea kakskümmend aastat elanud Austraalia päritolu ettevõtjast Tim Heathist oli Postimehes pikemalt juttu selle aasta alguses («Austraallane juhib Eestis suure haardega krüptokihlveoäri» Postimees 21.01.2021).

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles