Võidureklaami tellija usaldab Postimeest

Hendrik Alla
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Möödunud aasta parimaks Postimehe trükireklaamiks tunnistati novembris ilmunud Rademari reklaam «Ajab vanad kadedaks», mis valmis reklaamiagantuuris Tabasco.



«Kui reklaam on kvaliteetselt tehtud, siis julgen mina kindlasti Postimeest reklaamikanalina kasutada,» ütles võidureklaami tellinud firma Rademar juht Margus Juksar.

Tabasco loovjuht Indrek Viiderfeld ja spordikaupade müüja Rademar on käsikäes töötanud juba 1999. aastast – erakordselt pikk ja stabiilne suhe Eesti reklaamiturul. «Ühelt poolt isiklik klapp ja teiselt poolt vastastikune usaldus,» põhjendas Viiderfeld pikaajalist kliendisuhet.

Juksari sõnul esitab agentuur tavaliselt neli-viis ideed, millest valitakse välja paar tugevamat. Rademaris annavad ideedel hinnangu pool tosinat töötajat ja siis arendab agentuur idee lõplikult trükiküpseks.

«Hea klassikaline prindikontseptsioon – üllatava nurga alt teemat avav pilt, millele annab võtme napp pealkiri. Kaalu annab ka see, et tegemist on hästitöötava seeriaga, mitte ühekordse välgatusega,» andis oma hinnangu žüriiliige Villem Valme.

«See pole esimene Rademari reklaam, kus on leitud tabav visuaalne lahendus, mis lisaks esmase müügisõnumi edastamisele ütleb midagi ka tootemargi kohta,» lisas Tõnu Kõva agentuurist Age McCann.

Majanduskriisist hoolimata pole Rademar reklaamist loobunud, küll aga rasketel aegadel vastavat eelarvet vähendanud. 2009. aastal ütles Juksar Postimehele, et kasumit loodab Rademar näha tänavu.

«2010 oli meie jaoks parem aasta kui 2011. Põhjus selge: eelmisel aastal tõusid paljude esmatarbekaupade hinnad ja see võtab inimeste rahakotist suure ampsu. 2012 tuleb siiski väga keeruline aasta. Eks [loodetav kasum] sõltub Eesti majandusest, mis omakorda on seotud Saksa majandusega,» ütles Rademari juht Margus Juksar nüüd.

Aasta parim

Postimees aasta reklaamikonkursi võitnud reklaami valmistanud loov­agentuuri ja tellija esindaja sõidutab Postimees maailma suurimale loovusfestivalile Cannes’i. Postimees on Cannes Lionsi ametlik esindaja. Konkursil kandideerivad kõik täisleheküljelised reklaamid, mis ilmuvad Postimehes, Arteris või Peeglis, samuti kõik erilahendused.

Žürii koosnes reklaamiagentuuride esindajatest, turundusspetsialistidest ja Postimehe töötajatest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles