Rebel sai täiskasvanuks. See on väga selgelt täiesti uus ratas. Kuigi visuaal ja konfiguratsioon on sama mis Rebel 500-l, on mõõdud siiski muutunud. Aga sisu on muutunud palju rohkem.
Tellijale
UUE LAINE KRUISER ⟩ Honda Rebel 1100 toob kruiseriga sõitma need, kes varem poleks seda rattatüüpi valinud
Tuleb välja, et ma saan juba kolmas kord rääkida sama lugu. Esimene kord sõitsin ma Honda Rebel 500ga Tallinnast Tartusse. Oli suhteliselt jahe (12 ja 7 kraadi vahel) ja ratas oli spartalik (tuuleklaas – ei, käepidemesoojendused – ei). Aasta pärast sõitsin ma Honda Africa Twiniga peaaegu samal kuupäeval sama teed. Samades tingimustes. Africa Twinil olid viieastmeliselt reguleeritavad käepidemesoojendused, reguleeritava kõrgusega tuuleklaas ja ta oli mõistagi võimeline tegema kõike, mida Rebel 500 teha ei tahtnud (kruus, liiv, muda jne). Ma arvasin, et lugu sai sellega otsa.
Aga ei. Hondade võrdlemine jätkus üsna ootamatul viisil ka kolmandat korda.