AUTOKLASSIKAT Esimene «Err»

Copy
Neljandat Golfi toodeti kokku pea viis miljonit ühikut ja 2003. aastal valminud R32 oli ägedaim valik nende seas. Foto Herman-Erik Isop, Postimees FOTO: Herman-erik Isop
Neljandat Golfi toodeti kokku pea viis miljonit ühikut ja 2003. aastal valminud R32 oli ägedaim valik nende seas. Foto Herman-Erik Isop, Postimees FOTO: Herman-erik Isop Foto: Herman-Erik Isop

Jõuline ja raskepärane. Volkswagen Golf IV R32 sündis soovist ülejäänud kuumpäradele koht kätte näidata ja täna on see aina enam hinda minev klassik.

1993. aastal asus Volkswagen Gruppi tüürima Ferdinand Piëch. Kuulsa Ferdinand Porsche pojapoeg, kes oli sama ambitsioonikas insener kui tema vanaisagi, ent erinevalt viimasest oli noorema väljalaske näol tegu ka võimeka tippjuhiga. Tema juhtimisel sai VW Grupist maailma suurim autotootja ning otse loomulikult käis sellega kaasas kihk kõiki võistlejaid eri autoklasside lõikes paika panna. Nii sündisid Volkswagen Phaeton ja Golf R32, millest esimene oli ülim Volkswagenite ja teine neljanda põlvkonna Golfide seas (1997-2003).

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles