Sadade inimeste pensioni kojukanne hilineb teenusepakkuja vahetumise tõttu

Sven Randlaid
, ajakirjanik
Copy
Pension.
Pension. Foto: Toomas Huik

Sotsiaalkindlustusamet vahetas veebruarist pensioni kojukande teenuseosutajat, kuid kõik uuele teenusepakkujale esitatud inimeste kontaktandmed ei ole korrektsed ja pensionite kojukanne on mitu päeva viibinud.

Kannete hilinemine on seni puudutanud ligikaudu 500 inimest, kokku viiakse pensioni koju umbes 5000 inimesele, vahendab ERR-i uudisteportaal «Aktuaalset kaamerat».

«Alates veebruarist osutab kojukandeteenust Hansab. Tõesti on ilmnenud, et pole klientide õigeid aadresse ja Hansabil pole täpset infot, kus klient ootab enda pensionit ja toetust,» ütles sotsiaalkindlustusameti finantsarvestuse talituse juhataja Signe Uustal.

Uustali sõnul peaksid kojukannet ootavad inimesed võtma ühendust sotsiaalkindlustusametiga, kontrollima oma kojukandeaadressi ning andma korrektse telefoninumbri.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles