Citroën C5 Aircross sai moodsa näo ja pistikust laadimise

, Ajakirjanik
Copy
Suuri muutusi polnud mõtet ette võtta, aga näiteks iluvõre ja esituled tehti põhjalikult ringi.
Suuri muutusi polnud mõtet ette võtta, aga näiteks iluvõre ja esituled tehti põhjalikult ringi. Foto: Adrien Cortesi

Mahukad linnadžiibid meeldivad eurooplastele. See lihtsalt praegu on nii. Võtke või jätke. Citroën on müünud 325 000 C5 Aircrossi, neist 245 000 on jäänud Euroopasse. See teeb enam kui kolmveerand kõigist C5 Aircrossidest, mis Prantsusmaal Rennes’i tehase koosteliinidel alates 2018. aastast on valminud. Nelja aasta eest alustanud mudel jõudis nüüd kerge värskenduse ja ajakohastamiseni.

Tegelikult: pole ju vaja torkida midagi, mis töötab. Nii et mingit suurejoonelist ümbertegemist ette ei võetud. Midagi siiski. Ajakohastamist vajas auto ninaosa, sest vahepeal on mood tõepoolest üsna tugevalt muutunud. Citroënile on iseloomulik kõrge ja horisontaalne kapott ning eestvaate kujustus toob seda veel enam esile. Tõsisemalt tehti ümber iluvõre. Uued esituled on justkui omavahel ühendatud kahe peene punktiirjoonega, mille keskpaika rõhutab margi logo. Palju vaeva on pühendatud detailidele, peegeldustele, ruumilise illusiooni loomisele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles