Hädaabikõnedele vastamiseks napib huvilisi, eriala võib jääda avamata

Brita-Maria Alas
, Eesti uudiste päevatoimetaja
Copy
Häirekeskuses on puudu ligi neljandik päästekorraldajatest ja selle mõju avaldub 112 kõnejärjekordades, mis võivad ulatuda minutiteni.
Häirekeskuses on puudu ligi neljandik päästekorraldajatest ja selle mõju avaldub 112 kõnejärjekordades, mis võivad ulatuda minutiteni. Foto: Mihkel Maripuu

Töötajate värbamiseks häirekeskusesse ei piisa ainult töökuulutusest, vaid 112 numbrile vastavad päästekorraldajad vajavad väljaõpet. Kuna Sisekaitseakadeemia erialale nappis kandideerijaid ka sügisesel lisakonkursil, pole kool kindel, et õppegrupi kaheksa tudengi jaoks üldse avabki, ja häirekeskus otsib lahendusi majast seest.

Mõni päev tagasi kirjutas Postimees, et häirekeskusel on ligi neljandik päästekorraldajatest puudu ja seetõttu ulatuvad 112 kõnejärjekorrad minutiteni. Seepärast on paljuski lootused uutel õppuritel.

Kevadise põhivastuvõtuga kandideeris päästekorraldaja kümnekuusele erialale aga vaid seitse kandidaati, kellest sobivaks osutus kaks. Hiljutise lisavastuvõtuga kandideeris õppima 16 ja sõelale jäi kuus kandidaati. «Hetkel ei ole otsustatud, kas õppegrupp avatakse või mitte,» nentis Sisekaitseakadeemia kommunikatsioonispetsialist Kristi Kirikal.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles