Postimehe veebiportaal on tegemas innovatsioonihüpet - kuus näidet, mis seda kinnitavad

Postimees
Copy
Postimehe äriarendus- ja teostusgrupi juht Kristjan Pillak.
Postimehe äriarendus- ja teostusgrupi juht Kristjan Pillak. Foto: Tairo Lutter

Postimees on oma veebiportaalis viinud viimaste aastate jooksul sisse hulga arendusi, mis aitavad lugejatele pakkuda üha personaliseeritumat ja kordaminevamat sisu. Postimees Grupi äriarendusjuht Kristjan Pillak toob kuus näidet, kuidas targad tehnoloogilised lahendused juba täna seda eesmärki täidavad.

1. Postimehe digitellijad näevad alati vähem reklaami. Sisuliselt tähendab see, et tellija vaates kaob ära suur hulk reklaambännereid. Reklaami asemel avanevad tellijale sisulist väärtust pakkuvad alad nagu näiteks viimaste või populaarsemate uudiste loetelu. Postimehe reklaamivaba digipaketti saad endale tellida siit.

2. Meie lugejate tagasiside on hindamatu. Uuenenud portaalis annab Postimees võimaluse ka lugejal endal esilehe osas kaasa rääkida. Nüüdsest saab paljud ebaolulised plokid enda jaoks ära peita.

3. Postimees on teinud personaliseerimise vaates lähiaja kõige suurema arenguhüppe. See tähendab, et Postimehe lugejad saavad üldisele uudistevoole lisaks väga suures mahus spetsiaalse valiku lugusid, mis on mõeldud just konkreetsele lugejale. Täna toimiv ja pidevalt reaalajas uuenev Postimehe “Soovitame lugeda” valik täidab juba oma eesmärki - lugejateni jõuab just see, mis on kõige olulisem ning samas meelepärasem.

4. Postimehe uudiskirjad on personaliseeritud, pakkudes kõige olulisemaid uudiseid, lähtudes lugeja eelistustest. Postimehe uudiskirjaga oled kursis Eesti ja maailma olulisemate sündmuste ja trendidega. Uudiskirjade valik on lai: nädala olulisemate teemade kokkuvõttest kuni 15 teemaveebi sisuni välja. Lisaks saavad kõik huvilised oma e-postkasti tellida kuue maakonnalehe uudiskirju.

5. Alates eelmise aasta lõpust on Postimees.ee  esimese Eesti meediaportaalina toonud oma kasutajatele dark mode'i toe. Oleme pikalt jälginud, et meie lugejate seas on väga stabiilselt kasvamas nende hulk kes eelistavad oma seadmetes dark mode'i (ekraani tumeda tausta) kasutamist.

Kui kasutaja eelistab oma seadmes dark mode’i, siis Postimees.ee portaalides aktiveeritakse tume kujundus automaatselt. Kes soovib selle välja lülitada või vastupidi heledas versioonis sisse, tuleb selleks lihtsalt desktopil olevast profiilimenüüst või mobiilivaate menüüst kasutada vastavat nuppu "Tume taust".

6. Postimehe uudiseid saad lugeda ka Postimehe rakenduses. Postimehe rakendust saad kasutada kõikides nutiseadmetes, mida endaga kaasas kannad. Kui oled Androidi seadme kasutaja, saad Postimehe rakenduse alla laadida Google Play poest. Apple'i nutitelefonide ja tahvelarvutite omanikud saavad seda teha App Store'is.

Postimehe äpile on lisandunud uus funktsioon widgeti ehk vidina näol, tänu millele saavad nii Android kui Apple’i telefonide kasutajad värskeid uudiseid mugavalt oma telefoni koduekraanilt jälgida.

Tänu uuele kellarakendusele püsivad Postimehe lugejad Eestis ja maailmas toimuvaga kursis isegi siis, kui telefoni käepärast pole. Kui sul on olemas Apple Watch nutikell, näed oma randmelt alati värskeid uudiseid.

“Innovatsioon ei ole teema, mille peatükile saaks panna punkti - me toome oma lugejatele iga nädal midagi uut, et kasutajakogemus Postimehe veebis muutuks järjest paremaks. Näiteks on meil järgmisena plaanis arendada lugejatele pakutavat personaliseeritud sisu temaatilisemaks, et üldine uudistevoog saaks täiendust teiste huvipakkuvate teemadega - näiteks teaduse, kultuuri või hoopis muust valdkonnas. Lisaks muutub sel aastal Postimehe digitoode erivajadustega inimestele ligipääsetavamaks. Kõik selle nimel, et meie lugeja oleks kursis kõige olulisemaga, samas säiliks põnevus ning soov olla alati meiega kaasas,” lausus Pillak.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles