Aleksandr Tšaplõgin: Keskerakonna kaubamärk enam ei tööta

Loora-Elisabet Lomp
, Eesti uudiste päevatoimetaja
Copy
Aleksandr Tšaplõgin
Aleksandr Tšaplõgin Foto: Erakogu

Äsja Keskerakonna nimekirjas riigikokku kandideerinud ja sinna pääsenud Aleksandr Tšaplõgin leiab, et valimistel anti Keskerakonnale hääli inertsist ning et erakonna kaubamärk enam ei tööta.

Tšaplõgin ütles ETV+ saates «Horisont», et erakonnas on selge kriis ja tema hinnangul vajab Keskerakond muutust – vastasel juhul reiting üha langeb.

«Inimesed ei mõista, mida Keskerakond praegu endast kujutab, nad ei mõista, mida see neile annab. Mulle jäi mulje, et neil valimistel anti Keskerakonnale hääl pigem inertsist,» ütles Tšaplõgin. Ta lisas, et Keskerakonna kaubamärk enam ei tööta.

Tema sõnul pole erakond enne ega ka pärast valimisi suutnud sõnastada oma seisukohti ühiskonnas olulistel teemadel.

Kui erakonnas muutust ei tule, langeb Tšaplõgini hinnangul toetus veelgi. «Kui miski ei muutu, siis kahe aasta pärast kaotab erakond Tallinnas kohalikel valimistel ja annaks jumal, et me nelja aasta pärast parlamendivalimistel viie protsendi künnise ületame. Valija enam ei tea, mis partei see on, mida see talle lubab. Ühtki konkreetset eesmärki, ühtki konkreetset lubadust pole sõnastatud,» ütles Tšaplõgin. 

Äsjastel riigikogu valimistel sai Tšaplõgin Keskerakonna ridades kandideerides Tallinna Kesklinna, Lasnamäe ja Pirita linnaosa valijatelt 1809 häält. Tšaplõgin oli kuni selle aasta alguseni ajalehe Stolitsa peatoimetaja ning kuulus Keskerakonda aastatel 2002–2004.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles