Kantar Emor: enamik Eesti elanikke eelistab Piletilevi

BNS
Copy
Piletilevi.
Piletilevi. Foto: piletilevi.ee

Piletilevi on vaieldamatult tuntuim piletimüügiettevõte Eestis, selgub Kantar Emori tehtud uuringust.

Kui Eesti elanik mõtleb piletimüügifirmadele, siis ligi 70 protsenti vastajatest nimetab spontaanselt piletimüügifirmana just Piletilevi. Kõik teised piletimüügikohad jäävad Piletilevist tuntuse poolest kordades maha. Uuring kinnitab, et vaid Piletilevil on selgelt piisav tuntus edukaks turunduskommunikatsiooniks.

Eesti turul esindatud piletimüügikeskkondade hulgast on Piletilevi eelistatuim koht kultuurisündmuste piletite ostmiseks. Piletilevi kasutab üle 80 protsenti 15–34aastastest ning 75 protsenti 35–64aastastest. Konkreetseid piletikohti oskavad paremini nimetada naised, nooremad vastajad, eestlased ning kõrgema sissetulekuga inimesed.

Kui vaadata vanuserühmade lõikes, siis aastaga kasvas kõige rohkem Piletilevi kasutamine noorema publiku ehk 15–24aastaste seas ja seda 81 protsendini. Ka Piletilevi eelistatuimaks piletimüügikeskkonnaks pidamine kasvas aastaga antud vanusegrupis tervelt kolmandiku võrra ehk 66 protsendini.

Juba teist aastat järjest korraldatud küsitluse eesmärk oli välja selgitada Eesti elanike jaoks tuntumad ja eelistatumad piletimüügikeskkonnad. Uuringust selgub, et Piletilevi on elanike teadvuses väga tugevalt kinnistunud piletiostukohana. Ka aidatud tuntuse poolest on Piletilevi selgelt konkurentidest ees – nii tunneb Piletilevi etteantud piletimüügifirmade hulgast ligi 90 protsenti vastajatest.

Uuringus osales 1751 inimest vanuses 15–84, kellest 1221 inimest vastas veebi ja 530 telefoni teel. Veebiküsitlus tehti perioodil 9.–15. märtsini ja telefoniküsitlus 13.–16. märtsil. Uuring viid läbi ASi Piletilevi Group tellimusel.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles