«Elektriautode taastamine ja remont on ebamõistlikult kallis,» tõdeb valla teedespetsialist Urmas Kuldmaa.
Viimasel ajal on üle Eesti üha sagedamini leidnud oma otsa paljud teisedki sinivalgekirjud Mitsubishi i-MiEVid, milliseid sotsiaalministeerium ostis ligi tosin aastat tagasi riigi saastekvootide müügi raha eest ühtekokku 507. Need 29 900 eurot maksnud autod läksid enamasti sotsiaaltöötajate käsutusse.
Nüüd ilmnevad järjest probleemid. Poolt tosinat automarki esindavasse Topautosse, kelle kätte läks sellest aastast ka Mitsubishide hooldus, veeti tänavu kolme esimese kuuga kogu Eestist kolmteist Mitsubishi elektriautot, mille eluiga on jõudmas lõpule. Topauto järelteenindusjuhi Aivar Kägu sõnul esineb neil palju elektroonikamuresid, kuid suurim probleem on rooste, mis on mädandanud ka akukinnitused, nii et varsti pole võimalik neid autosid enam kasutadagi. «Meie töömehed kiruvad, et kui on vaja kuskilt mingit polti keerata, murduvad need puruks,» ütleb ta.