Suurpoodide kaubamärgiga toodete osa on Eestis järjest kasvanud. Oma kaubamärk on igal poeketil: Maximal näiteks Optima Linja ja Eesti Tarbijateühistu Keskühistu poodidel Säästu. Selver ning Rimi kasutavad toodetel oma poe nime.
Suurpoodide kaubamärgiga toodete osa on Eestis järjest kasvanud. Oma kaubamärk on igal poeketil: Maximal näiteks Optima Linja ja Eesti Tarbijateühistu Keskühistu poodidel Säästu. Selver ning Rimi kasutavad toodetel oma poe nime. Foto: Margus Ansu

Selveri vesi, Rimi borš, Säästu munad – poodide oma kaubamärgi (private label) toodete osa on järjest kasvanud. Tootjad ei pea allhanget poodidele tulusaks äriks, kuid teevad seda soovist tootmismahte ära kasutada.

Kommentaarid
Copy