Saksamaa kasutab Eestit oma põllumajandustehnika saatmiseks Venemaale (6)

Priit Pullerits
, vanemtoimetaja
Copy
Registreerimisnumbri järgi olid kolmapäeval Saksa põllumajandustehnikat Venemaale vedavad treilerid pärit Lätist. Näha on, et transporditava masina rattad ulatuvad üle treileri ääre. Saateauto nõue tekib alates veose laiusest 3,51 meetrit. Fotodelt nähtav märgistus on Transpordiameti andmeil korrektne. «Oluline on, et veos oleks kinnitatud turvaliselt,» ütles Transpordiameti veonduse järelevalve osakonna juhataja Karl Tiitson.
Registreerimisnumbri järgi olid kolmapäeval Saksa põllumajandustehnikat Venemaale vedavad treilerid pärit Lätist. Näha on, et transporditava masina rattad ulatuvad üle treileri ääre. Saateauto nõue tekib alates veose laiusest 3,51 meetrit. Fotodelt nähtav märgistus on Transpordiameti andmeil korrektne. «Oluline on, et veos oleks kinnitatud turvaliselt,» ütles Transpordiameti veonduse järelevalve osakonna juhataja Karl Tiitson. Foto: Üllar Tamm

Teisipäeva õhtul enne kella kaheksat sõitis Kagu-Eestis Riia–Pihkva maanteel läbi Misso aleviku Venemaa poole kaks suurt autotreilerit, mõlemal peal valge ja rohelise värvi järgi otsustades Saksa firma Claas kombain.

Need ei liikunud siiski kümne kilomeetri kaugusele Luhamaa piiripunkti, nagu näitas tund aega hiljem sinna jalgrattaga jõudnud Postimehe esindaja visuaalne vaatlus ja kinnitas ka piiripunkti töötaja. Sama töötaja ütles, et oli õhtul tööle sõites näinud neid põllumajandustehnikaga treilereid suundumas Koidula piiripunkti poole.

Kui Postimees järgmisel hommikul kella üheksa ajal Koidula piiripunkti helistades küsis, kas kaks treilerit kombainidega on endiselt seal või lahkunud juba Venemaale, tuli alguses vastus, et telefonile vastanu seda ei tea.

Kommentaarid (6)
Copy
Tagasi üles