Algab sinilillekampaania «Anname au!»

BNS
Copy
Sinilillekampaania märgid ja käepaelad.
Sinilillekampaania märgid ja käepaelad. Foto: Marko Saarm

Esmaspäeval, 1. aprillil algab üheteistkümnendat korda sinilillekampaania «Anname au!», millega kutsutakse kaitseväe ning Kaitseliidu veteranide tunnustamiseks kandma sinilillemärki.

Sinilillesümboolika müügist saadava tulu abil aidatakse kaasa Põlva haigla uudse taastusravilinnaku rajamisele, koostöös Eesti Discgolfi Liiduga luuakse esimene puuetega inimestele ligipääsetav kettagolfi rada ning soetatakse spordi- ning taastusvahendeid Otepää tervisekeskusele.

«Veteranikuust ja sinilille kandmisest on saanud elujõuline traditsioon, millega väärtustame veteranide panust Eesti kaitsmisel. Traditsioon, mida teavad nii eestimaalased kui meie liitlased. Alles sel nädalal otsustasime, et Eesti kaitseväelane suundub Euroopa Liidu operatsioonile Punase mere piirkonnas. Veteranikuu annab kõigile võimaluse näidata, et hoolime neist, kes annavad maailma erinevais paigus hindamatu panuse meie kõigi turvatundesse,» ütles kaitseminister Hanno Pevkur, kutsudes kõiki kandma sinilillemärki.

MTÜ Eesti Vigastatud Võitlejate Ühingu juhatuse esimehe Enn Adosoni sõnul on kampaania peamine eesmärk veteranide tunnustamine – kandes selleks sinilille rinnamärki. «Samuti ootame kõiki veteranikuu üritustele, mida on sel aastal mitu – jooksud, rännak, kettagolf ja palju muud, et pakkuda aktiivset tegevust ja toetamise võimalust erinevate huvidega inimestele,» lisas Adoson.

Kampaania kestab 1.–30. aprillini ning sel ajal saab sinilillesümboolikat soetada ja seeläbi annetust teha müügipunktides: Coopi, Selveri, R-Kioski, Apollo, Matkaspordi ja Karupoeg Puhhi kauplused, Circle K tanklad, Poke Bowli kohvikud, Myfitnessi spordiklubid ning Apotheka ja Petcity e-poed. Lisaks saab kampaaniatooteid tellida otse Omniva postiautomaati www.annameau.ee e-poest. Kõikjal Eestis aitavad sinilillesümboolikaga toodete müügi ning eraldi üritustega annetusi koguda ka Naiskodukaitse vabatahtlikud.

Sinilillekampaaniat teeb MTÜ Eesti Vigastatud Võitlejate Ühing koostöös Naiskodukaitsega. Oma panusega aitavad kampaania õnnestumisele kaasa kaitsevägi, kaitseministeerium, Eesti Kaitseväe Veteranid MTÜ, Coop, Selver, Circle K, Apotheka, Petcity, R-kiosk, Apollo, Myfitness, Karupoeg Puhh, Matkasport, Poke Bowl, Milworks, Ortopro, Go Craft, Huum, Defrem, Autospirit, Semetron, Threod Systems, Saab, Petronas, Nordic Armoury, Maru Ehitus, Tactical Foodpack, Fendernet, Eesti Võrkpalli Liit, Eesti Jalgpalli Liit, Eesti Korvpalli Liit, Mega Media Grupp, Digitrükk, Swedbank, Telia, Montonio, Minilaod, Stebby, Vichy, Farmi Piimatööstus, ParimPidu.ee, Viking Security, lultuurkapital, Nordecon ja Jõhvi linn.

Üheteistkümnendat aastat toimuva sinilillekampaania eesmärk on kutsuda inimesi kandma sinilillemärki kaitseväe ning Kaitseliidu veteranide auks ning nende lähedaste tunnustuseks. Meie seas on üle 3000 veterani, kes on osalenud erinevatel rahvusvahelistel sõjalistel ja rahutagamise operatsioonidel mitmel pool maailmas. Veteranide sümbol on sinilill, millega saab igaüks näidata, et väärtustame nende panust meie ühise julgeoleku heaks. Iga sinilillemärk, mille on valmistanud SA Hea Hoog vahendusel vaimse ja psüühilise erivajadusega inimesed, on unikaalne käsitöö.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles