:format(webp)/nginx/o/2025/04/16/16782853t1h4f18.jpg)
President Alar Karise algatatud tehisintellektihüppe (TI-hüppe) programmi eesmärk on muuta noori tehisaru abil paremateks õppijateks, ent õpetajate jaoks, kellest programmi edukus sõltub, tähendab see suurt lisakoormust.
Pelgulinna riigigümnaasiumis reaal- ja loodusteaduste juhtõpetaja ning Tartu Ülikooli matemaatika algõpetuse õpetaja Leesi Peedumäe tõdes, et vastutus õpilaste TI-hüppe (TI ehk tehisintellekt, inglise keeles AI ehk artificial intelligence) eest jääb õpetajate õlgadele: «Peame jälgima, kuidas õpilased AId kasutavad, ja suunama neid kasutama sellisel viisil, mis on neile kasulik. See kõik nõuab aega ja energiat ning meie õpetajad on üldjuhul juba praegu üsna ülekoormatud.»