Taksojuht püüdis kliendilt suuremat tasu välja petta

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Takso sõitjaid ootamas.
Takso sõitjaid ootamas. Foto: Sille Annuk

Tallinna abitelefonile 1345 helistas möödunud nädalal linnakodanik, kelle käest oli taksojuht küsinud sõidu eest Taludevahe tänavale lisaraha, väites, et see tänav ei asu Tallinnas.

Taksojuht oli kliendile öelnud, et see tänav asub kusagil kaugel külakohas, kuhu sõitmise eest tuleb lisaraha maksta. Suure selgitamise peale, et Taludevahe tänav on Tallinna linna piires, tegi taksojuht siiski väikese hinnaalanduse, kuid tšekki ei andnud.

Tallinna abitelefonilt soovitati kodanikul ühendust võtta taksokomisjoniga.

Uuest aastast munitsipaalpolitsei üksusena tööd alustanud taksokontrolli poole klient ka pöördus, kuid ei soovinud juhtumi osas menetluse algatamist. Munitsipaalpolitsei ameti juhataja Kaimo Järviku sõnul arvas neile helistanud klient, et kokkuvõttes taksojuht talt siiski rohkem raha ei võtnud, ise ta juhilt tšekki ei küsinud ja takso täpseid andmeid ta ei mäleta.

Järvik kutsus inimesi üles kindlasti helistama munitsipaalpolitsei ööpäevaringsel telefonil 14410, kui nad tunnevad, et taksojuhid on neile liiga teinud. «Eriti siis, kui teile tundub, et taksoarve on kerinud kõrgemaks kui varasematel sarnastel sõitudel,» sõnas Järvik.

Ta soovitas kindlasti küsida sõidu kohta taksojuhilt tšekk, samuti jätta meelde takso number.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles