Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2012/07/10/1209860t1h81f6.jpg)
Postimees kutsub lugejaid üles kirjeldama, kas ja kuidas on uued ühissõidukirajad raskendanud nende töölejõudmist. Teretulnud on muidugi ka positiivsed kogemused.
Kas tõesti on autoga linna lähedalt – Viimsist, Laagrist, Peetrist jne – odavam ja kiirem kesklinnas tööl käia kui ühistranspordiga? Teretulnud on konkreetsed näited-võrdlused-arvutused. Milline on aga olukord äärelinna – näiteks Pääsküla ja Merivälja – elanike puhul?
Kas taoline ühistranspordiradade tegemine, nagu praegu Tallinnas käimas, sunnib teid autot bussi vastu vahetama? Millest see sõltub?
Oma kommentaarid saatke palun aadressidele uwe@postimees.ee ja urmas.tooming@postimees.ee, arvestusega, et võime kasutada neid temaatilistes artiklites.