Lätlased tulevad börsile: säästu ja aktiivne klõps

Andrus Karnau
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Latvenergo elektrimüügi direktor Dāvis Skulte (vasakul) ja Elektrum Eesti juht Raivo Videvik andsid eile Tallinnas pressikonverentsil teada ambitsioonikast plaanist leida pärast elektrituru avamist Eestis tuhandeid uusi kliente, kellest suurem osa ostis varem elektrit Eesti Energialt.
Latvenergo elektrimüügi direktor Dāvis Skulte (vasakul) ja Elektrum Eesti juht Raivo Videvik andsid eile Tallinnas pressikonverentsil teada ambitsioonikast plaanist leida pärast elektrituru avamist Eestis tuhandeid uusi kliente, kellest suurem osa ostis varem elektrit Eesti Energialt. Foto: Mihkel Maripuu

Energiafirmad hakkavad sel sügisel oma kaupa pakkuma nii nagu varem on müüdud sukkpükse, õlut või poliitikuid valimiskampaaniate ajal. Midagi sellist pole Eestis varem juhtunud.

Tuleva aasta algusest pole elektrimüük enam Eesti Energia ja veel mõne väiksema firma monopoolne õigus. Üks tõsiselt võetavamaid uusi tulijad Eesti elektriärisse on Läti firma Latv­energo, kes eile alustas müügikampaaniat.

Lätlased hakkavad elektrit pakkuma kaubamärgiga «Klõps». Eraisikutele on neli klõpsu ja firmadele kolm: aktiivne, säästu-, pere-, kindel, muutuv, proovi- ja mugav klõps.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles