Miks ikkagi Mari?

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ajakirja Mari avanumbri kaanetüdrukuks on peatoimetaja Tiina Lang isiklikult, kuigi loodetud südamepuistamist, kättemaksu ja kirge kaaneloost siiski ei leia.
Ajakirja Mari avanumbri kaanetüdrukuks on peatoimetaja Tiina Lang isiklikult, kuigi loodetud südamepuistamist, kättemaksu ja kirge kaaneloost siiski ei leia. Foto: Raigo Pajula

Ohoo, midagi sellist pole Eesti meedias vist varem juhtunud, oli minu esimene emotsioon uut naisteajakirja Mari vaadates. Avanumbri kaanepersooniks oli valitud ei keegi muu kui väljaande peatoimetaja Tiina Lang isiklikult.

Ootamatu valik tekitas huvi ja ärgitas lugema, sest meenusid mõne aasta tagused dramaatilised lood ajakirja Anne toimetuses toimunud koondamistest. Eks toonastele sündmusele viidatakse ka nüüd, aga loodetud südamepuistamist, kättemaksu ega kirge artiklis pole. Aga oleks pidanud olema, sest miks muidu oleks uue ajakirja peatoimetaja pidanud vajalikuks sellele korduvalt viidata ning otsustanud just iseendast kaanetüdruku teha.

Praegu aga tundub pajatus stiilis, et pärast inetut lahtilaskmist olin oma eluga nii rahul ja õnnelik, lihtsalt võlts. Ajakirja sihtrühma kuuluvate naiste seas on ilmselt üksjagu neid, kes ise on pidanud midagi sarnast kogema – ilmselt ­ootavad nemad ennekõike fööniksina tuhast tõusmise lugu, mis raskel hetkel tuge annaks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles