Riigikogu keskerakondlasest liikme Kalev Kallo sõnul on Eesti väiksust arvesse võttes mõistlikum ehitada Tallinna-Tartu maanteed lõigu kaupa ning riigi ehitusvõimsus ei võimaldagi pikemaid lõike korraga ette võtta.
Kallo: Tallinna-Tartu maanteed on mõistlikum lõigu kaupa ehitada
«Arvestades Eesti riigi väiksust ja finantsvahendeid, siis on mõistlikum seda lõigu kaupa teha, ütles Kallo. «Suure riigi mastaabis on 20-kilomeetrine lõik tõesti lühike jupike, aga Eesti mastaabis see nii väike ei olegi.»
«Asjaga tuleb edasi minna ja ma arvan, et kui näeme, et ehitajal läheb väga aeglaselt lõiguga Aruvallast Koseni, siis arvestades meie ehitusvõimsust ei saagi pikemat lõiku ette võtta.»
Keskerakonda kuuluv Kallo ei näe maantee ehitamises puudusi, kuid ta möönis, et Aruvalla-Kose lõiku võiks kiiremini ehitada. «Võib-olla ei ole vedanud riigihankel tegijaga, sest minu arvates lõik kuni Koseni venib, seda oleks vaja muidugi kiiremini teha,» märkis ta.
Kallo ei näe ka võimalust kuidagi protsessi kiirendada. «Riigihankel on valitud vale tegija ja kui leping katkestada, oleks veel hullem. Nüüd tuleb lõpuni minna ja ei saa midagi teha.»
Küsimusele, kas Eestis on piisav nõudlus neljarajalise Tallinna-Tartu maantee järele, vastas ta et kindlasti on. «Kui Euroopas ringi vaadata, siis paljudes kohtades, kus on väiksem liiklus kui meil, on neljarajalised. Ideaalis peaks olema neljarajaline mitte ainult Tallinna-Tartu, vaid ka Tallinna-Pärnu maantee,» lausus ta.