Pesupulber ja tualettpaber lähevad kampaaniatel hästi müügiks

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pesupulbrit ostetakse tarbimiskampaaniate käigus tavalisest rohkem.
Pesupulbrit ostetakse tarbimiskampaaniate käigus tavalisest rohkem. Foto: Liis Treimann.

Rimi Eesti Food ASi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Evelin Mägioja sõnul on nende praegu kestev kampaania Tudish Piip seni väga hästi läinud.


«Kampaania esimese kuue päevaga oli käive seitse protsenti suurem kui sama aja jooksul aasta tagasi toimunud kampaanial,» rääkis Mägioja. Ta lisas, et palju on ostetud väga soodsa hinnaga pakutavat Olivia rapsiõli. Samuti läheb hästi müügiks Serla tualettpaberi 12-rulline pakk ja Arieli kuuekilone pesupulbri pakk.


Neid esmatarbekaupu ostetakse Mägioja kinnitusel kampaaniate ajal alati hästi. Rimis on kaupa sisse ostetud spetsiaalselt kampaania ajaks, aga alla on hinnatud ka tavapärast kaupa. Seejuures on soodushindadega tavasortimendi osakaal suurem kui spetsiaalselt Tudish Piipi jaoks sisse ostetud kauba hulk.


Selveri laadapäevade täpne kokkuvõte tehakse järgmisel kolmapäeval, aga seni on neil ostu- ja tootmisdirektori Andres Heinveri kinnitusel läinud nii, nagu nad prognoosisid.


«Impulssostuna kärusid täis ei laadita, aga kui on hea hinna ja kvaliteedi suhe, siis ka ostetakse,» tõdes Heinver. Tema kinnitusel on laadapäevad Selveri klientide seas oodatud ja paljud planeerivad oma kodukeemia tagavara ostmist just kampaaniate järgi. (PM)

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles