Rimi Eesti Food ASi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Evelin Mägioja sõnul on nende praegu kestev kampaania Tudish Piip seni väga hästi läinud.
Pesupulber ja tualettpaber lähevad kampaaniatel hästi müügiks
«Kampaania esimese kuue päevaga oli käive seitse protsenti suurem kui sama aja jooksul aasta tagasi toimunud kampaanial,» rääkis Mägioja. Ta lisas, et palju on ostetud väga soodsa hinnaga pakutavat Olivia rapsiõli. Samuti läheb hästi müügiks Serla tualettpaberi 12-rulline pakk ja Arieli kuuekilone pesupulbri pakk.
Neid esmatarbekaupu ostetakse Mägioja kinnitusel kampaaniate ajal alati hästi. Rimis on kaupa sisse ostetud spetsiaalselt kampaania ajaks, aga alla on hinnatud ka tavapärast kaupa. Seejuures on soodushindadega tavasortimendi osakaal suurem kui spetsiaalselt Tudish Piipi jaoks sisse ostetud kauba hulk.
Selveri laadapäevade täpne kokkuvõte tehakse järgmisel kolmapäeval, aga seni on neil ostu- ja tootmisdirektori Andres Heinveri kinnitusel läinud nii, nagu nad prognoosisid.
«Impulssostuna kärusid täis ei laadita, aga kui on hea hinna ja kvaliteedi suhe, siis ka ostetakse,» tõdes Heinver. Tema kinnitusel on laadapäevad Selveri klientide seas oodatud ja paljud planeerivad oma kodukeemia tagavara ostmist just kampaaniate järgi. (PM)