Lepp: reklaamirahast telekanali majandamiseks ei piisa

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ringhäälinguseadus ütleb, et reklaamilõikude maht ei tohi ületada 12 minutit tunnis.
Ringhäälinguseadus ütleb, et reklaamilõikude maht ei tohi ületada 12 minutit tunnis. Foto: Toomas Huik

Kalev Spordi uus omanik Toomas Lepa arvates ei ole praeguses majandussituatsioonis võimalik ühte nišikanalit ainult reklaamist rahastada.

«Me püüame teha kõik selleks, et leida niisuguseid projekte, kuhu oleks kaasatud sponsorid ja mis pakuksid ka vaatajatele huvi,» vahendas ERR uudised Toomas Lepa öeldut «Aktuaalsele kaamerale». Tema sõnul puudutab see eelkõige eestikeelset omatoodangut.

Kalev Spordi müügiga läksid osa Kalev Meedia võlgadest samuti uuele omanikule, osa kohustusi jäi Oliver Kruuda kanda.

«Võlad on normaalsed, me peame nendega hakkama saama,» sõnas Lepp ja lisas, et tegu pole kümnete miljonitega.

Kalev Spordi uus omanik tegeleb praegu programmi muutmisega ja otsib spordikanalile rahastajaid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles