Aauhinnatud animafilmide režissöör Ülo Pikkov on suurepärane lugude jutustaja. Seda tõestab jõulude eel ilmunud romaan «Vana prints», mida pean eelmise aasta suurimaks kirjanduslikuks üllatajaks. Nagu pealkiri viitab, mängib Pikkov kõigile teada Saint-Exupéry «Väikese printsiga», ja see mäng on ootamatu ja nauditav.
Tellijale
Meistri käega kirjutatud lood
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Juba romaani algus on värskendav, samas ülimalt eluline – Pariisi konverentsile lennanud mehel kaob pagas, kogu reisiks vajalikku infot sisaldava mobiiltelefoni aku tühjeneb, takkapihta näppab varas mobla. Aga Pariisi komandeeritu ei lase end häirida, tal pole ei raha, kontakte ega ka teadmist, mida teha või kuhu minna, aga ta tunneb end hoopiski vabanenuna, istub Luxembourgi aias pingile ning vaatab Pariisi tuvisid ja inimesi.