Ratastooli kasutajaid riivab turvavööreklaam

Madis Filippov
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Repro

Ratastooli kasutajates tekitab pahameelt maanteeameti kampaania «Kinnita tagaistmel turvavöö», sest selle logo loob ratastoolist ja selle kasutajast negatiivse kuvandi, justkui oleks tegu liikluseeskirja rikkujaga.

Punasel taustal valge ratastool, mille ratta moodustab kinnitamata turvavöö – see on maanteeameti liiklusohutuskampaania «Kinnita turvavöö tagaistmel» logo, mis peaks panema mõtlema turvavööta sõitmise tagajärgedele.

Tõenäoliselt on sel oma mõju, kuid see ei pruugi olla ainult positiivne. Ratastoolis liikuvad inimesed leiavad, et pigem tekitab see neist negatiivse kuvandi, mistõttu on nad palunud maanteeametil kampaaniat sellises vormis mitte läbi viia.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles