Pääsu pole: kulunud bussirajad tulevad tagasi

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Bussirada Narva maanteel.
Bussirada Narva maanteel. Foto: Liis Treimann

Tallinna tänavail on mitmes kohas näiteid sellest, kuidas teekattemärgistused on raskesti mõistetavad või siis sootuks asfaltkattelt ühes aukude ilmnemisega kadunud.

Tallinna transpordiameti liikluskorralduse osakonna juhataja Talvo Rüütelmaa vastas Postimehe küsimustele antud teemal.

Millises mahus teekattemärgistused taastatakse? Kui palju on selleks arvestatud raha?

Kuna praegu on veel naastrehvide kasutamise aeg, siis teekattemärgistuse taastamise mahud veel muutuvad. Samuti muudab mahtusid aukude lappimine ning teekatte taastamine ja tööde nimekiri täieneb pidevalt. Kahjuks on kõiki töid takistamas väga madalad temperatuurid. Teekattemärgistustöid saab kvaliteetselt teostada siis, kui ööpäevane temperatuur on vähemalt pluss 10 kraadi. Sellele eelnevalt peab olema teekate taastatud. Rahalisi vahendeid teekattemärgistusele on planeeritud samaväärselt eelmise aastaga.

Kuidas tagate, et osaliselt kadunud, osaliselt alles teekattemärgistuste uuestimarkeerimisel jääks selgeks liiklejale see, kumb joon siis ikkagi kehtib?

Samasuguse teekattemärgistuse korral probleemi ei ole ning juhtidele muudetakse olemasolevad jooned uute pealekandmisega paremini nähtavaks. Muutmise korral aga freesitakse vana termoplastik või värv teekattest välja.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles