Baltika laieneb frantsiisiäri kaudu

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Montoni uue kontseptsiooniga pood.
Montoni uue kontseptsiooniga pood. Foto: Aivo Kallas

Rõivakaubandusettevõte Baltika on võtnud suuna arendada jaemüügi kõrval ka frantsiisiäri, mille esimene samm oli aprilli alguses Montoni brändi Valgevenesse frantsiisile andmine. Eile teatas Baltika, et toob ise Balti riikidesse Suurbritannia kaubamärgi Blue Inc poed.

Baltika müügi- ja turundusdirektor Kati Kusmin lausus hiljuti, et frantsiisilepingute kasutamine on võimalus oma tegevust efektiivsemaks muuta, aga samal ajal siiski laieneda. Kasvu ootabki Baltika eelkõige frantsiisi ja hulgimüügi vallas.

Eile teatas ettevõte börsile, et sõlmis ettevõttega A. Levy & Son Ltd frantsiisilepingu, millega saab Baltika Suurbritanniast pärit Blue Inci kaubamärkide esindusõigused Baltikumis.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles