Märtini tiim teeb Fordi ralliautode ajalugu

Peep Pahv
, sporditoimetuse juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uue Ford Fiesta R5-masinaga Lõuna-Eesti teedel kihutav Karl Kruuda noppis      eilsel kolmandal kiiruskatsel ka esikoha.
Uue Ford Fiesta R5-masinaga Lõuna-Eesti teedel kihutav Karl Kruuda noppis eilsel kolmandal kiiruskatsel ka esikoha. Foto: Karli Saul

Eile ja täna Otepää ümbruses sõidetav Rally Estonia on Fordi ralliautode ajaloos erakordne – see on esimene kruusaralli, millel osalevad nende uusimad, Ford Fiesta R5-autod. Eile alanud kihutamisel mindi ajalugu tegema kahe autoga ja mõlema roolis on Eesti piloodid Karl Kruuda ja Martin Kangur. Autod kuuluvad aga Markko Märtini tiimile MM-Motosport.

«Ma ei taha midagi ära sõnuda, aga testisõitude põhjal võib öelda, et tegemist on väga vastupidavate masinatega, mingeid mehhaanilisi probleeme pole siiani ette tulnud,» rääkis meeskonna peamehhaanik Juss Roden. «Loomulikult näitab võistlus asjad paremini ära. Väga huvitav on jälgida, kuidas liiguvad need autod võrdluses N-rühma või S-20000 masinatega.»

Eile Otepää ümbruses sõidetud kolme esimese kiiruskatse järel oli Kruuda 4. ja Kangur 6. Liidriohjad haaras Georg Gross, Aleksei Lukjanuk kaotas talle 13,2 ja Egon Kaur 19,9 sekundit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles