K-Arvutisalong vahetas kaks kuud arvutiekraani

Alo Raun
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
K-Arvutisalongi sülearvuti.
K-Arvutisalongi sülearvuti. Foto: Marina Puškar

Märtsis K-Arvutisalongist sülearvuti ostnud noormees pidi raali juba kaks kuud hiljem remonti viima ja ootas kuni läinud reedeni, et sellel ekraan ära vahetataks.

Üliõpilane Urmo ostis 11 990 krooni maksva HCS 545 sülearvuti K-Arvutisalongist 24. märtsil, kirjutab Sakala.

Juba järgmisel päeval hakkas kompuuter kokku jooksma ja selle vastu ei aidanud ka uue tarkvara installeerimine.

Kui pideva hangumise otsustas noormees ära kannatada, siis mõne aja pärast keset ekraani tekkinud hele riba sundis teda garantiiremondi nõudmiseks salongi pöörduma.

«Rääkisin neile ka kokkujooksmisest, kuid teenindaja ütles, et paneme vea kirjeldusse ainult displei kirja,» meenutas klient. «Pidin korras arvuti nädala pärast kätte saama, kuid siis kehitati ainult õlgu.»

Edasi suhtles Urmo salongiga telefoni teel. Kuu aega hiljem polnud arvuti ikka veel remondist tagasi ja tudengile anti parandustöökoja number, et ta ise sinna helistaks.

«Tegingi nii, aga sellest polnud samuti tulu,» nentis noormees. «Üldiselt ei suutnud nad venimist millegagi põhjendada, kuigi ühel hetkel väitsid, et välismaalt saadeti vale displei ja nüüd tuleb uut oodata.»

Kui rüperaal järjekordseks tähtajaks eelmise nädala neljapäeval tagasi polnud, nõudis Urmo salongi juhatajalt seletuskirja, miks remont nii kaua aega võtab. Reedel jõudis sülearvuti viimaks Viljandisse, kuid seletust polnud endiselt. Seepeale keeldus noormees seadet pakendist välja võtmast ja kirjutas avalduse, et soovib arvuti eest makstud raha tagasi.

«Väideti küll, et nüüd on korras, aga kui ma seadme ostsin, siis tundus see samuti pealtnäha terve,» ütles Urmo. «Enne ostan kusagilt mujalt kallimalt, kui edaspidi sellise suhtumisega tegemist teen.»

K-Arvutisalongi Viljandi esinduse müügimees Andrei Root selgitas, et ettevõte ise selliste arvutite garantiihooldusega ei tegele ning saatis rüperaali seetõttu teenuse osutajale. Too tellis varuosa omakorda kolmanda firma kaudu, kuid kahjuks valele mudelile.

«Avastati, et see ei sobi, ja telliti uus, aga kummagi displei kohalejõudmine võttis aega terve kuu,» rääkis Root. «See ei ole otseselt meie firma süü. Ma ise ka ei teadnud, kui kaua parandamine aega võtab.»

Root väitis, et tema kaheaastase tööaja jooksul ei ole ühegi garantiiremondiga nii pikalt läinud.

«Meil olid küll müügil Olympose digikaamerad, mida Eestis ei hooldatud, ja nende parandamine võttis seetõttu kuu aega, aga seda ma juba teadsin ja oskasin kliente hoiatada. Sellise sülearvutiga mul kogemusi polnud.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles