Songisepa sõnul on kahe ohtliku ristmikuna Põhjaväila ehituse juures toodud väila ühe osa suubumine Mere puiesteele, kus ka väilalt tulevad juhid soovivad keerata vanalinna Kanuti tänavale, ehkki seda teha ei tohi. Vanalinna keeramiseks tuleb sõita mööda Rannamäe teed, peagi saavad Songisepa sõnul väilast tulijate vasakpöörde takistamiseks sinna juurde ehitatud ka vastavad takistused.
Songisepp ütles, et kuigi alguses oli planeeritud, et Põhjaväil on kogu ulatuses peatee, ei tulnud sellest siiski midagi välja. Mere puiestee on sadama poole sõites peatee, sest Ahtri tänavat ja Põhjaväila peateeks jättes ummistanuks Mere puiesteelt tulevad autod sadama poole sõites Põhjaväilalt Ahtri tänavasse suunduva raja ning tekitaksid suuri ummikuid. Samas reguleerivad kõikidel ristmikel liiklust foorid.
Rannamäe teel jääb aga peagi autodele vaid üks sõidurada. Teine sõidurada oleks turismibusside parkimiseks. Sealt oleks turistidel lihtsam ligipääs vanalinnale ja kesklinnale.
Alguses oli Songisepa sõnul küll plaan Rannamäe tee üldse kinni panna, see tähendanuks aga, et paljud juhid oleks Balti jaama juurest tulles üritanud linna pääseda aga hoopis läbi vanalinna.
Teisel ohtlikumal ristmikul Suure Rannavärava tänaval tuleb autoga ületada nii trammitee kui jalakäijate ülekäigurada, selle järel aga tuleb teed anda autodele. Songisepa sõnul varjab peatusesse tulnud tramm praegu küll vaadet, esmaspäevast on aga trammipeatus kümmekond meetrit nihkunud ja vaadet enam ei sega.
Praegu on Suure Rannavärva tänav lahti, ehkki tulevikus seal enam autoga sõita ei saa. Põhjaväila teise etapi valmimisel tuleb juhtidel otsustada juba Balti jaama juures, kas nad sõidavad mööda Põhjaväila või Rannamäe teed, Suure Rannavärava tee pannakse aga kinni. Pisut nihkub ümberehituste käigus ka trammitee asukoht.