Sillaehitus kandub peagi maalt õhku

Vilja Kohler
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pakker Avio Cessna-172 pardalt 400 meetri kõrguselt paistis Emajõgi läinud neljapäeva päikeselisel hommikupoolikul väike nagu kraav. Aga kõrgelt vaadates on ennegi petta saadud: sellelt ülevaatlikult pildilt paistev Idaringteed üle Emajõe viiv uus ehitatav sild on sama pikk nagu Sõpruse sild ehk 400 meetrit, vee kohale tuleb sillast 90 meetrit.
Pakker Avio Cessna-172 pardalt 400 meetri kõrguselt paistis Emajõgi läinud neljapäeva päikeselisel hommikupoolikul väike nagu kraav. Aga kõrgelt vaadates on ennegi petta saadud: sellelt ülevaatlikult pildilt paistev Idaringteed üle Emajõe viiv uus ehitatav sild on sama pikk nagu Sõpruse sild ehk 400 meetrit, vee kohale tuleb sillast 90 meetrit. Foto: Margus Ansu

Erinevalt suurest osast tartlastest on lendurid hästi kursis, et rajatavat Idaringteed üle Emajõe viiv sild edeneb, ning teisel pool jõge Ihasteski paistavad maapealsed muutused kõrgelt hästi kätte. 

Tartu linnavalitsus andis Idaringtee neljasaja meetri pikkuse silla ehitusloa kümme kuud tagasi. Selle ajaga on ASi K-Most töömehed raudbetoonist sillale ehitanud kaheksa kandvat sammast ja valanud mõlemal pool jõge sammaste vahele jääva osa valmis.

«Ehitaja on graafikust õige pisut maas,» ütles Idaringtee ehitust korraldav Tartu linnamajanduse osakonna asejuhataja Andres Pool. «Nad lootsid veidi varem vee kohal tööle hakata, aga see aeg lükkus detsembri algusse.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles