EASi kampaania tekitab venelastes segadust

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
EASi kampaania videoklippides kujutati vene turiste stereotüüpselt matrjoškadena, nüüdseks on klipid kustutatud.
EASi kampaania videoklippides kujutati vene turiste stereotüüpselt matrjoškadena, nüüdseks on klipid kustutatud. Foto: Kaader videost

Vene turistidele suunatud 28 000 eurot maksnud matrjoška-kampaania on inimesed ärevaks muutnud ning videoklipid on seetõttu ära kustutatud.

Enim poleemikat tekitanud videoklippides kujutatakse vene turiste tüütute matrjoškadena, keda on raske bussiuksest sisse pressida, keda ei taheta restorani sisse lasta ja kes püüavad toapoisilt seksiteenust osta.

Kampaania raames on Facebooki mängus võimalik võita 76 kohta Estonian Airi tšarterlennukis, mis toob võitja ja tema sõbrad Moskvast või Peterburist ajavahemikul 30. jaanuarist 2. veebruarini Tallinna. Lisaks on paketis ööbimine, õhtusöök, Tallinna linnatuur jne.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles