Estonian Airi peaaegu pankrot, praamitüli saarte ja mandri vahel, Rail Baltic, Tallinna Sadama sponsortegevusse sekkumine, Elroni probleemid diiselrongide liikluse käima panemisel – viimase aasta jooksul pole vist olnud ühtegi kuud, kus majandus- ja kommunikatsiooniminister (nende teemade järgi küll pigem transpordiminister) Juhan Parts poleks olnud mõne probleemi või konfliktiga avalikkuse tähelepanu all.
Tellijale
Teflonist Parts
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kusjuures võib üsna kindlalt ennustada, et mitmed neist teemadest pole sugugi veel lõpplahendust saanud. Igal juhul on Parts saanud kriitikat iga nurga alt, on nõutud ka tema tagasiastumist, aga lõpuks pole ükski asi talle külge hakanud. Mõni poliitikaanalüütik isegi imestab, et mis imeline teflonmees see Parts küll on, et teda miski ei kõiguta.