Hiinlased maalivad huumori eriti mustaks

Krista Piirimäe
, kunstiajaloolane
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Shaokun Suni teoses «Inglid» seisab keisri seitsme õhkõrna õuedaami keskel atleetlik mehefiguur, pea ümber kristlik pühapaiste, tema alastus aga viitab Apollole ja nägu hoopiski nüüdisaegsele noormehele.
Shaokun Suni teoses «Inglid» seisab keisri seitsme õhkõrna õuedaami keskel atleetlik mehefiguur, pea ümber kristlik pühapaiste, tema alastus aga viitab Apollole ja nägu hoopiski nüüdisaegsele noormehele. Foto: Kristjan Teedema

Tartus üle kahe aasta peetav graafikafestival võtab üles üha kõrgemaid tuure. Eelmisel korral tuli kunstnikke kokku Euroopa tosinast riigist ja üks USAst. Seekord on enamik autoreid Ameerikast, kaks ka Hiinast.

Shaokun Sun esineb Tampere majas näitusega «No land». Idamaine iludus oli näituse avamisel ise kohal ja esitas perfo­mance’i.

Ta oli mustas trikoos anonüümne võim, kes peksab piitsaga kala (st rahvast), Pekingi ooperi aksessuaare (st mineviku kultuuri) ja mulda (st Hiinamaad). Kõige räigem oli kunagise keisri abikaasa enesetapu, kõri läbilõikamise kujutamine ketšupikoti abil.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles